Google analytics Toestaan Niet toestaan

Facebook Toestaan Niet toestaan

Verslag Algemene Ledenvergadering 2018

10 oktober 2018 20:00

Maandag 8 oktober vond de jaarlijkse Ledenvergadering van Lekvogels weer plaats. Er niet bij kunnen zijn? Lees hier een kort verslag van de avond.

Algemene Ledenvergadering 2018
Maandagavond 8 oktober, tijd voor de Algemene Ledenvergadering. De opkomst is goed, zowel spelende als niet-spelende leden hebben de weg naar de Lekvogels-kantine weten te vinden. Nadat iedereen voorzien is van een ‘bakkie’ koffie neemt voorzitter Jan de Jong het woord en kan de vergadering beginnen.

Allereerst wordt stilgestaan bij het overlijden van Teunis van Kley, afgelopen januari. Teunis is altijd van grote waarde geweest voor Lekvogels met zijn inzet voor de schoonmaakploeg en als scheidsrechter. Met een minuut stilte wordt Teunis herdacht.

Helaas is er nog meer vervelend nieuws. Er is tot op heden nog geen invulling gevonden voor de vacature van Jeugdvoorzitter en Scheidsrechterscoördinator. Afgelopen seizoen heeft Lekvogels het zonder deze twee belangrijke functies moeten stellen, wat zeer nadelig voor de club is geweest. Bij deze daarom nogmaals een dringende oproep:  is het iets voor jou, meld je dan!

Terugblik seizoen 2017-2018
We kijken terug op een mooi seizoen. Een seizoen waarin Steenplaza zijn contract als hoofdsponsor met 2 jaar verlengt, waarin de trainers een opleiding hebben genoten en waarin de voorbereidingen worden getroffen voor het kunstgrasveld dat er inmiddels ligt.

Natuurlijk werd er weer een Familiedag en Open Jeugddag georganiseerd, kwamen de Engelse gasten uit Hereford weer op bezoek en er stond afgelopen seizoen een Vrijwilligersavond op het programma.

Ton Delfgou wordt vastgelegd als nieuwe trainer van Lekvogels 1, nadat Raymond Sponselee aangeeft te vertrekken en voor de JO19 wordt een nieuwe trainer gevonden in Richard Lijffijt. Er worden ook sportieve successen behaald. Zo schopt Lekvogels 2 het tot de nacompetitie, worden de JO19 en JO13 kampioen en schrijft de JO13 geschiedenis door ook nog eens bekerkampioen te worden. Chapeau!

Het financiële plaatje
Tijd voor de financiën. Lekvogels staat er financieel goed voor en heeft afgelopen seizoen dan ook een positief resultaat behaald. Ook voor komend seizoen heeft de club de begroting weer rond kunnen krijgen. Het applaus is voor penningmeester Teunie Ouwerkerk die er ontzettend veel tijd in steekt en alles goed op orde heeft. De kascommissie, bestaande uit Eric Hagemans en Piet Bogaard, adviseert dan ook om decharge te verlenen.

Invulling bestuursfuncties
Twee bestuursleden zijn aftredend. Dit zijn Erik Chaigneau (Technische Zaken Senioren) die zich herkiesbaar stelt voor nog één jaar. Ook Wim de Jong (Sponsorzaken) stelt zich herkiesbaar voor nog één jaar. Er zijn geen tegenkandidaten. Dit betekent dat het bestuur voor seizoen 2018-2019 er als volgt uitziet:

Goed om alvast bij stil te staan: zowel volgend jaar als over 2 jaar is een groot deel van het bestuur aftredend. Kortom, het kan geen kwaad om alvast na te denken over een eventuele invulling van de bestuursfuncties. Denk jij nu, dat is iets voor mij? Meld je dan.

Zo komen we richting het einde van de vergadering. Na nog wat vragen en opmerkingen in de rondvraag, sluit Jan de Jong de vergadering. Onder het genot van een drankje wordt nog even nagepraat. Iedereen bedankt voor zijn of haar komst. Op naar (weer) een mooi seizoen!

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!